Відтепер пенсія призначається автоматично при досягненні пенсійного віку. Додатково звертатись та особисто відвідувати органи Пенсійного фонду не потрібно.
А для користувачів, які ще не є пенсіонерами, сервіс дозволяє надати усю необхідну інформацію для призначення пенсії завчасно.
Як це працює?
Користувачу, який не є пенсіонером, потрібно авторизуватися на порталі Фонду за допомогою КЕП. Після цього потрібно заповнити анкету. Додати скановані копії документів. Підписати заяву КЕП та надіслати її до органу ПФУ.
Документи, що підтверджують трудову діяльність (трудову книжку, документи про навчання, військову службу тощо), можна подати завчасно. Трудову книжку може подати як роботодавець, так і сам користувач. До речі, Пенсійний фонд України розпочав роботу щодо запровадження електронної трудової книжки.
Після опрацювання заяви на автоматичне отримання пенсії користувач отримає повідомлення про автоматичне призначення пенсії, дату та розмір виплат.
Незабаром послуга буде доступна також користувачам, які не мають КЕП. Вони зможуть авторизуватись через BankID або Інтегровану систему електронної ідентифікації.
Від початку роботи сервісу заяви подали вже 813 майбутніх пенсіонерів.
За матеріалами Урядового порталу
|